Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 18. decembar 2017. Prijavi dokument
Predmet ovog rada je uticaj propagande na izbor turističke destinacije. U sklopu sredstava i mera poslovne i turističke politike propaganda je značajan instrument. Problematika turističke propagande je vrlo obimna i složena, tj. propagandu kao takvu treba posebno i svestrano izučavati. Polazeći od mesta turističke propagande u ovom radu i činjenice da se u okviru velikog broja posebnih radova izučavaju opšti principi politike privredne propagande, u ovom radu ćemo obraditi samo neke od značajnih specifičnosti turističke propagande.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.