Umijeće menadžera u radu sa ljudima
Objavio zver9 11. februar 2025.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 14. maj 2018. Prijavi dokument
Organizaciona kultura je termin koji je nastao u Americi, u 19. veku od strane Edvarda Tejlora.
U najopštem slučaju, organizaciona kultura predstavlja način na koji funkcioniše i radi neko preduzeće ili organizacija.
Konkretno, jedan od načina za definisanje iste je sledeći:
Organizaciona kultura je sistem pretpostavki, vrednosti i normi ponašanja koje su članovi jedne organizacije razvili i usvojili kroz zajedničko iskustvo i koji usmeravaju njihovo mišljenje i ponašanje.
Pojam organizacione kulture tesno je povezan sa ljudskim resursima, koji su deo ali i stvaraoci iste. Organizaciona kulura je i nastala iz potebe preduzeća i organizacija da razume ponašanja zaposlenih, pa samim tim obuhvata više različitih nauka poput:
– Menadžmenta,
– Psihologije i socijalne psihologije,
– Antropologije,
– Sociologije.
Objavio zver9 11. februar 2025.
Objavio anitatorbica 11. februar 2025.
Objavio boob1703 11. februar 2025.
Objavio Avdas 11. februar 2025.
Objavio zver9 11. februar 2025.
Objavio lelanna 11. februar 2025.
Objavio Avdas 11. februar 2025.
Objavio zver9 11. februar 2025.
Objavio anitatorbica 11. februar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.