Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 14. maj 2018. Prijavi dokument
Organizaciona kultura je termin koji je nastao u Americi, u 19. veku od strane Edvarda Tejlora.
U najopštem slučaju, organizaciona kultura predstavlja način na koji funkcioniše i radi neko preduzeće ili organizacija.
Konkretno, jedan od načina za definisanje iste je sledeći:
Organizaciona kultura je sistem pretpostavki, vrednosti i normi ponašanja koje su članovi jedne organizacije razvili i usvojili kroz zajedničko iskustvo i koji usmeravaju njihovo mišljenje i ponašanje.
Pojam organizacione kulture tesno je povezan sa ljudskim resursima, koji su deo ali i stvaraoci iste. Organizaciona kulura je i nastala iz potebe preduzeća i organizacija da razume ponašanja zaposlenih, pa samim tim obuhvata više različitih nauka poput:
– Menadžmenta,
– Psihologije i socijalne psihologije,
– Antropologije,
– Sociologije.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.