Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 10. avgust 2017. Prijavi dokument
Komunikacije predstavljaju složenu ljudsku aktivnost koja čini osnov ljudskog delovanja, odnosa među ljudima i obavljanja svake aktivnosti ili procesa u koje je uključen čovek. Ona je osnov zajedničkog rada grupe ljudi. Bez nje nema zajedničkog obavljanja posla, nema složenog delovanja u koje su uključeni različiti pojedinci.
Ideja upravljanja komunikacijama je da se izbegnu uobičajene greške , planiranjem i pažljivim praćenjem komunikacija interesnih grupa .
Upravljanje komunikacija obezbeđuje da svako dobije adekvatnu poruku na vreme .
Bilo koje društvo, zajednica, organizacija, preduzeće, mora imati i poštovati određena pravila i odnose da bi funkcionisala. Kvalitet odnosa u jednoj organizaciji i njena efikasnost zavise od mnogo faktora, ali osnov svega čini komunikacija članova organizacije. Komunikacija između njih samih i prema spoljnjem svetu. Način komuniciranja, komunikacioni kanali, pravila komuniciranja mogu biti određeni, manje ili više detaljno i strogo definisani, i uglavnom i jesu u dobro organizovanim organizacijama, ali samo od ljudi, pojedinaca zavisi hoće li dobrom međusobnom komunikacijom ostvariti veću harmoniju odnosa i bolju efikasnost organizacije.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.