Odlomak

Upravljanje lancem ponude je pristup ukupnom sistemu isporuke proizvedenih dobara do krajnjeg potrošača. Korišćenje informacione tehnologije za koordinaciju svih elemenata lanca od dobavljača delova pa do maloprodaje, pruža nivo integracije koji predstavlja konkurentsku prednost kakva ne postoji u tradicionalnim logističkim sistemima.

Kada se razmotri, na primer, odluka Hewlett-Packard da proizvede generički DeskJet printer i dozvoli distributerima opciju lokalizovanja printera dodavanjem odgovarajućih uputstava i električnih gajtana. Rezultat su manje zalihe gotovih proizvoda jer je tražnja konsolidovana na ovaj jedan generički printer. Ova strategija je donela neočekivane uštede u troškovima utovara i prevoza jer se generički printeri mogu pakovati u manje kutije.

Upravljanje lancem uslužne ponude je analogni sistemski pristup koji je posebno pogodan za isporuku mobilnih usluga kao što je isporuka paketa, instalacija kablova, kućna nega.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 24 stranica
  • Poslovni informacioni sistemi -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari