Odlomak

Marketing je organizacijska funkcija i skup procesa kojima se stvaraju, komuniciraju i isporučuju vrednosti potrošačima i kojima se upravlja odnosima s potrošačima s ciljem ostvarenja koristi za organizaciju i sve uključene strane.

Postoji veoma veliki broj definicija marketinga. Nijedna od njih nije jedinstveno prihvaćena. Jedni misle da je marketing poslovna aktivnost, drugi pak kažu da je to fenomen trgovine, način mišljenja, proces razmenjivanja ili transfera vlasništva proizvoda, i mnoge druge stvari. Znatan broj autora definiše marketing kao poslovnu funkciju, poslovnu aktivnost ili poslovni proces.

Neki autori pri tome naglašavaju i pravni aspekt – transfer vlasništva: marketing je poslovni proces u kome je proizvod usaglašen sa tržištem i putem koga se obavlja transfer vlasništva.Pored ovih navedenih definicija postoji veoma veliki broj drugih. Postoji veliki broj termina koji se koriste kao sinonimi za marketing. Zbog toga je neophodno razgraničiti marketing od tih termina. Organizacija za marketing iz SAD je uočila da se termin distribucija koristi kao sinonim za marketing.

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait…

Detalji dokumenta

  • 21 stranica
  • Poslovna analiza prof.dr Drago Cvijović
  • Školska godina: prof.dr Drago Cvijović
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Ekonomski fakultet  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Jedan komentar na “Upravljanje marketingom i marketing informacioni sistem”

mikamik mikamik says:

odlicno napisano

Komentari