Odlomak

Poznate teorije menadžmenta uviđaju neophodnost promena sa kojima se suočava organizacija kako bi opstala uprkos različitim ćudima tržišta. Pri tom se bave formulisanjem strategije promena kroz stvaranje vizije i zadatka preduzeća. Predlažu definisanje poslovnih ciljeva kroz analizu okruženja. Zagovaraju brzo donošenje odluka usled jake konkurencije, sugerišu agresivniji marketing ili prodaju, vode računa o motivaciji zaposlenih, uvođenje nove tehnologije, promenu organizacione strukture i uvođenje stručnih timova. Pri tom se uvek navodi da promene u preduzeću moraju biti dobro osmišljene, još kao ideje prikazane svim zaposlenima, i da se obezbedi efikasan sistem vođenja promena. Sve je ovo potrebno uraditi ali se iz ovih navoda ne vidi jasno kako to i uraditi. Vrednost i uspeh donose ljudi. Način na koji oni sarađuju i prilagodljiva organizaciona struktura glavni su ulog u trajnost i kvalitet organizacije kao i njenih proizvoda ili usluga.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 8 stranica
  • Upravljanje promenama -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Bezbednost
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET UNION - Fakultet za pravne i poslovne studije dr Lazar Vrkatić  

Više u Bezbednost

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari