AIESEC poziva mlade Srbije da iskažu svoje mišljenje

AIESEC Srbija u saradnji sa GfK uz podršku strateških partnera Coca-Cola HBC Srbija i  Delhaize Srbija sprovodi masovno istraživanje mišljenja mladih u vezi sa kvalitetom studija i biznis okruženja u kakvom bi želeli da rade.

Ova jedinstvena i sveobuhvatna anketa ima  za cilj da iskaže mišljenje mladih na temu obrazovanja, efikasnog učenja i koja vrsta učenja im nedostaje na fakultetima. Sa druge strane ovo istraživanje će po prvi put omogućiti da druga strana upozna novije generacije, šta su im želje i potrebe kao i o tome gde vidi svoju buduću karijeru, a sve to u cilju sprečavanja odliva mozgova.

‘Pozivam sve da učestvuju u ovoj anketi koja je posvećena  trenutno najvažnijem izazovu sa kojim se suocavaju mladi ljudi u Srbiji, a to je odnos obrazovanja, zaposlenja i građenja buduće karijere.

Imas jedinstvenu priliku da jasno  izrazis svoj stav šta je ono što želiš da vidiš u budućnosti, kakav način obrazovanja, kakve promene i kakav pristup kompanija prema mladim ljudima.

Takođe, iskoristila bih priliku da se zahvalim GfK na velikoj pomoći pri samoj realizaciji ovog istraživanja, ali i našim strateskim partnerima Coca-Cola HBC Srbija i Delhaize Srbija.

’izjavila je Tijana Dirak predstavnica AIESEC Srbija.

Dodatne informacije o samoj inicijativi  kao i anketa se nalaze na sledećem linku: http://bit.ly/GlasMladih,

Rezultate ankete na uzorku od preko hiljadu mladih ljudi iz cele Srbje očekujemo uskoro. Da li će i tvoj glas biti među njima?

Inače ,  AIESEC je globalna mreža studenata koja razvija liderski potencijal mladih i pozitivno utiče na društvo. Prisustvom u preko 120 zemalja, AIESEC predstavlja najveću organizaciju vođenu od strane studenata. Svojim programima internacionalnih praksi i organizacijom edukativnih i društveno odgovornih projekata, AIESEC pruža mladima jedinstvenu mogućnost za lični i profesionalni razvoj.

No votes yet.
Please wait…