Biznis plan za fabriku soka
BIZNIS PLAN PROFIT Prosecna malo-prodajna cena je 64 din za 1L. Rabat trgovini je -30%, tako je fabricka prodajna cena 44.80. Bruto marza je 15.80 ili 35% od prodajne cene....
BIZNIS PLAN PROFIT Prosecna malo-prodajna cena je 64 din za 1L. Rabat trgovini je -30%, tako je fabricka prodajna cena 44.80. Bruto marza je 15.80 ili 35% od prodajne cene....
Bruto marža je 35%. Procenjeni fiksni troškovi za godinu dana normalne proizvodnje su: market support 500.000, distribucija 200.000, amortizacija 450.000, ostali troškovi 200.000. BEP = 35% / (500+200+450+200) = 3.857.000...
|7.1.5.1. Bruto mar|rža profita %|Col3|Col4| |---|---|---|---| |OPIS|2008|2009|2010| |Dobit prije poreza +Kamate / Ukupniprihodi|375 471 / 8 533 365|485 165 / 7 651 301|377 597 / 9 933 629| |BMP%|4,19|6,34|3,80| Ostvarena...
- Marža neto preostalog profita Bruto profitna marža: predstavlja vrlo značajnu informaciju za menadžere. Izračunava se iz odnosa bruto dobitka i prihoda od prodaje. Ona ukazuje na mogućnosti racioniranja ukupnih...
Prikazani su svi rezultati za ovaj upit.