Odlomak

 

Apstrakt
Životen ciklus na proizvodite pretstavuva koncept koj osobena popularnost doživuva vo 1960-tite godini. Nemora da znači deka ovoj koncept se ograničuva samo na proizvodi, tuku sosema e primenliv i za uslugite i za onoj najnov vid na proizvodi elektronski proizvodi. Ona vo što navleguva ovoj koncept e deka sekogaš ќe postoi raѓanje i umiranje na eden proizvod i/ili usluga. Meѓu tie dva procesa sa naoѓaat ostanatite fazi niz koi pominuva toj eden proizvod. Edno nešto e jasno, denes i najinovativniot proizvod brzo dobiva svoja konkurencija (duri može da se kaže i podobrena konkurencija).
Abstract
Reproduction of products is a concept that is experiencing great popularity in the 1960s. You do not mean that this concept is limited to products, but it is applicable to services and the latest one kind of electronics products. What they getting this concept is that there will always be the birth and death of a product and / or service. Among these are two processes are other stages through which it passes a product. One thing is clear today and most innovative products quickly gets his competition (even can be said enhanced competition).

Klučni zborovi: biznis, pretprijatija, menadžer, uspeh, inovacija, marketing, pazar.
Keywords: business, business, manager, success, innovation, marketing, market.
Voved

Sovremenite biznis organizacija i proizvodni politika treba da bide orientirani kon idninata. Uslov za rastot, razvojot i opstanokot na organizacijata e vo postojan iznaoѓanje na novi proizvodi ili modificiranje na postoečkite za što mora da se ima na um deka proizvodite, bez ogled na nivniot kvalitet ili efikasnost, često ne održuvaat na visoko nivo na prodažbata i profit. I na krajot da ne dojde do pad na prodažbata na ovie proizvodi. Inovacii se razbira može da se napravi konkurentna organizacija so prednost i profit, no toa ne može da bide zasekogaš. Vreme e sigurno indikacija za zadolžitelni ograničuvanja na poranešnite proizvodni beneficii. Zatoa, site organizacii treba postojano da se planiraat da vovedat novi proizvodi. Novi proizvodi se važni, bidejќi:
• pottiknuvanje na diferencirani prednosti,
• održuvanje na rast na prodažbata,
• potrebno značitelno vreme da se razvie,
• pravat golemi profiti
• im ovozmoži na organizacijata da se proširi,
• pravat distribucija poefikasno,
• Vodata tehnološkiot razvoj,
• odgovorat na promenlivite baranja na potrošuvačite
Glavnata pričina e razvojot na novi proizvodi da se zgolemi prodažbata i profitot. Imaše pozitivna korelacija (vrska) pomeѓu voveduvanjeto na novi proizvodi i celite na organizacijata. Isto taka, postojat ograničuvanja za voveduvanje na novi proizvodi: nedostatokot na idei, vladinite restrikcii i socijalni ograničuvanja, nedostig na kapital, upravuvanjeto so krizi, visokite trošoci na proizvodstvo na nov proizvod. Na novi proizvodi na kompanijata doaѓa: koristenje na svoite istražuvanja sektor, kupuvanje na licenci, zaednički vložuvanja, spojuvanja so inovativni kompanii.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Komentari