Odlomak

Говор као први начин комуницирања,је и данас остао кључни инструмент у већини медија. Други јако битан инструмент је писмо.Проналаском штампарије у XV веку и развојем штампаних медија у XIX веку, створио се један нови простор не само за преношење вести из окружења, већ и за оглашавање нових производа и услуга.Тај спој штампе и савремених производа на тржишту види се и у називу неких врста штампаних медија.

Почетком XX века, дошло је до појаве радио станица.Путем речи, информације су стизале до знатно ширег броја људи него штампани медији.Поруке послате путем радија стизале су у све крајеве и до свих слусалаца.Ту димензију новог медија препознале су компаније које су по први пут могле, путем пропагандних порука, да додју до ширег аудиторијума. Убрзани развој технологије, отворио је ново поглавље у начинима комуницирања.Развој рачунарске технике условио је развој интернета.Уместо досадашњих масовних медија,долази до нове појаве коју начници у новије време све чешће називају “персонални медији”.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Komentari