Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Marketing/PR
Objavio Vukic18 24. maj 2022. Prijavi dokument
Odnosi s javnošću su spona između organizacija, institucija i kompanija i medija preko kojih se plasiraju informacije. Savremeni mediji ostvaruju veliki uticaj na stvaranje slike o organizaciji.
Mnoge kompanije i institucije koriste razvijene pres službe, konferencije za medije, intervjue i specijalne događaje kao glavne alate za održavanje kontakta sa medijima. U cilju uspešne saradnje poželjno je da kompanije uz poštovanje profesionalnih standarda uspostave prijateljske odnose sa medijima.
Svaka organizacija ima određene obaveze prema lokalnoj zajednici u kojoj deluje, a briga o društvenoj odgovornosti postala je jedan od ključnih faktora njenog dobrog imidža u javnosti. Njena osnovna dužnost je da bude uspešna, kroz zadovoljenje ciljnih grupa.
Kompanije i institucije ne mogu biti uspešne bez podrške medija koji će na adekvatan način ispratiti njihovo delovanje i poslovanje, pomoći u pridobijanju podrške javnosti i javnog mnjenja, što podrazumeva i izgradnju dobrog imidža. Stoga je izgradnja dobrih odnosa s medijima jedan od osnovnih zadataka koji se stavlja pred savremeno poslovanje.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.