Odlomak

Ubrzan razvoj tržišta, nametnuo je kompanijama obavezu uvođenja stalnih unapređenja u svojim sistemima i učinio da se odlučuju za školovanje svojih stručnjaka, kako bi bili kompetentni za uspostavljanje novih metoda na području unapređivanja kvaliteta procesa.

Unapređivanje procesa postalo je bitan faktor u sticanju prednosti nad konkurencijom. U današnjoj trci za što većim profitom i borbom za opstanak u doba svetske krize, raspoloživog novca i vremena za unapređenje je sve manje i zato su potrebne nove ideje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 17 stranica
  • Menadžment kvalitetom usluga Prof. dr. Goran Đoković
  • Školska godina: 2020
  • Seminarski radovi, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  --- Srbija | Beograd ---   Visoka škola modernog biznisa - Beograd

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Komentari