Događaj kao svesna ljudska aktivnost se pojavljuje veoma davno još sa prvim organizovanim ljudskim zajednicama. To znači da su specijalni događaji oduvek bili zastupljeni u manjoj ili većoj meri u ljudskim životima.

Dinamičan razvoj događaja, kao ekonomske ponude odigrao se u XX veku, koji je afirmisao post industrijsko društvo. Razvoj događaja u ekonomskom smislu je potpomogao i rešavanje problema zapošljavanja savremene radne snage, a odrazio se i na privredni rast pre svega razvijenih tržišnih ekonomija.

U današnje vreme možemo primetiti da su specijalni događaji nešto veoma uobičajeno i svuda su oko nas.Vremenom je ovaj segment poslovanja uzeo maha i prevazišao neke zastarele metode promovisanja i izdvajanja od konkurencije. Organizovanje događaja pretvorilo se u unosan posao za koji se angažuju agencije koje su za to specijalizovane. Organizatori događaja imaju veliku odgovornost da sve protekne u najboljem redu i onako kako su naručioci događaja to zamislili.   Da bi se događaj organizovao na pravi način, a da se pri tome bude inovativan, preduzeća izdvajaju velike sume novca, a sve u cilju podizanja rejtinga, jer znamo da je usmena propaganda najbolji vid marketinga i da je ništa ne može zameniti. Mnogo puta smo bili i sami u prilici da ih organizujemo a da toga nismo ni bili svesni, kao npr. organizovanje slava, proslava rođendana, godišnjica itd.

Prijavi se