Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
Događaj kao svesna ljudska aktivnost se pojavljuje veoma davno još sa prvim organizovanim ljudskim zajednicama. To znači da su specijalni događaji oduvek bili zastupljeni u manjoj ili većoj meri u ljudskim životima.
Dinamičan razvoj događaja, kao ekonomske ponude odigrao se u XX veku, koji je afirmisao post industrijsko društvo. Razvoj događaja u ekonomskom smislu je potpomogao i rešavanje problema zapošljavanja savremene radne snage, a odrazio se i na privredni rast pre svega razvijenih tržišnih ekonomija.
U današnje vreme možemo primetiti da su specijalni događaji nešto veoma uobičajeno i svuda su oko nas.Vremenom je ovaj segment poslovanja uzeo maha i prevazišao neke zastarele metode promovisanja i izdvajanja od konkurencije. Organizovanje događaja pretvorilo se u unosan posao za koji se angažuju agencije koje su za to specijalizovane. Organizatori događaja imaju veliku odgovornost da sve protekne u najboljem redu i onako kako su naručioci događaja to zamislili. Da bi se događaj organizovao na pravi način, a da se pri tome bude inovativan, preduzeća izdvajaju velike sume novca, a sve u cilju podizanja rejtinga, jer znamo da je usmena propaganda najbolji vid marketinga i da je ništa ne može zameniti. Mnogo puta smo bili i sami u prilici da ih organizujemo a da toga nismo ni bili svesni, kao npr. organizovanje slava, proslava rođendana, godišnjica itd.
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica
Kontrolisanje kao funkcija menadžmenta
- Osnove menadzmenta
- UNIVERZITET UNION - Fakultet za poslovno industrijski menadžment · Beograd
- 17 stranica