Odlomak

Marketing je disciplina koja se bavi pitanjima tržišta, potreba na tržištu i načina zadovoljenja tih potreba. Ova oblast se stalno razvija i širi sa razvojem tržišta i ima za cilj da postavi teorijsku osnovu za strategije poslovanja na tržištu. U teoriji marketinga uspeh na tržištu najčešće se dovodi u vezu sa razumevanjem i zadovoljenjem tržišnih potreba (potreba potrošača), ali sve češće se javljaju i novi, napredniji koncepti. Teorija marketinga bavi se i pitanjima ogranizacije marketing funkcije u preduzeću i sve širim spektrom srodnih pitanja. Važan deo marketinga je demografija jer od starosti, pola i nekih drugih struktura stanovništva zavisi način delovanja na ciljnu populaciju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 30 stranica
  • Marketing prof dr Milenko Stanić
  • Školska godina: prof dr Milenko Stanić
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Valjevo,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakulte za poslovnu enonomiju u Valjevu  

Više u Skripte

Komentari