Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio GEOID 27. avgust 2014. Prijavi dokument
1.definišite usluge
Usluga je svaka aktivnost ili korist koju jedna strana nudi drugoj, i koja je suštinski neopipljiva i ne rezultira u vlasništvu nad bilo čim. Njena proizvodnja može, ali ne mora biti povezana sa fizički opipljivim dobrim.
2.navedite i objasnite osnovne karakteristike usluga
Neopipiljivost usluge – usluge u marketingu je neopipljiva usluga. Fizički je nevidljiva, nema miris, ukus, niti se može nekim od čula primetiti ili osetiti kao što je slučaj sa opipljivim (fizičkim) dobrima.
Heterogenost usluge – usluga se pruža u interakciji između zaposlenog i potrošača. Teško je izvršitit stndardizaciju usluga . Problem može bit ii na strani ponude (osobe koja pruža uslugu) i na strani potrošača tj. korisnika usluge, usled različitih zahteva potrošača.
Simultanost (neodoljivost) proizvodnje i potrošnje usluge – usluga se prvo kupuje, a zatim proizvodi i konzumira od strane potrošača u isto vreme, pri čemu je potrošač sastavni deo procesa proizvodnje i isporuke usluge.
Kvarljvost usluge – proističe iz činjenice da ona ne može biti uskladištena, sačuvana, preprodana ili vraćena. Večera u restoranu, putovanje avionom, usluge u zdravstvu …. Ne mogu biti konzumirane pa posle vraćene, niti sačuvane, niti prodate nekom drugom.
3.navedite tri bazična sektora u klasifikaciji uslužnih delatnosti i delatnosti unutar njih
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.