Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio studenti.rs 20. jun 2016. Prijavi dokument
Reklama je odavno postala jedan od sastavnih elemenata naše svakodnevice. Cilj reklame je da predstavi određeni proizvod ili ideju, i utiče na primaoca poruke da dotični proizvod kupi, ili ideju podrži. Da bi to učinila ona mora ne samo da se obrati pasivno, jednostavno informišući, već i da pronađe način da najpre zainteresuje publiku da poruku primi, a onda i da je ubedi u valjanost ideje, odnosno izbora određenog artikla. Na kraju potencijalne kupce treba i pokrenuti na akciju. U pronalaženje odgovora na pitanje na koji način najbolje postići ove ciljeve, uključeni su već više decenija ne samo stručnjaci iz oblasti marketinga, odgovorni za produkciju reklama, već i naučnici iz drugih disciplina, kao što je lingvistika, psihologija, sociologija, pragmatika, logika, i druge
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.