Odlomak

Reklama je odavno postala jedan od sastavnih elemenata naše svakodnevice. Cilj reklame je da predstavi određeni proizvod ili ideju, i utiče na primaoca poruke da dotični proizvod kupi, ili ideju podrži. Da bi to učinila ona mora ne samo da se obrati pasivno, jednostavno informišući, već i da pronađe način da najpre zainteresuje publiku da poruku primi, a onda i da je ubedi u valjanost ideje, odnosno izbora određenog artikla. Na kraju potencijalne kupce treba i pokrenuti na akciju. U pronalaženje odgovora na pitanje na koji način najbolje postići ove ciljeve, uključeni su već više decenija ne samo stručnjaci iz oblasti marketinga, odgovorni za produkciju reklama, već i naučnici iz drugih disciplina, kao što je lingvistika, psihologija, sociologija, pragmatika, logika, i druge

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Retorika -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet Političkih nauka  

Više u Seminarski radovi

Komentari