Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio t.repajic 23. maj 2023. Prijavi dokument
Savremeno poslovno okruženje doživljava značajne promjene koje su u velikom broju slučajeva rezultat globalnih tendencija. Očigledno je da konkurencija u uslužnom sektoru, u većoj mjeri nego u domenu materijalne proizvodnje, daje podstrek globalnoj ekonomiji XXI vijeka.
Usluge poslednjih decenija predstavljaju segment sa najbržim rastom u svjetskoj trgovini i investicijama, čine blizu 2/3 svjetskog autputa i odavno se ne tretiraju kao periferne aktivnosti koje podržavaju industrijski sektor.
Ovaj rad je usmjeren na analizu marketinga multinacionalnih uslužnih kompanija, sa posebnim akcentom na strategije koje primenjuju prilikom ulaska na nova tržišta.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio gujder 22. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.