Odlomak

Savremeno poslovno okruženje doživljava značajne promjene koje su u velikom broju slučajeva rezultat globalnih tendencija. Očigledno je da konkurencija u uslužnom sektoru, u većoj mjeri nego u domenu materijalne proizvodnje, daje podstrek globalnoj ekonomiji XXI vijeka.

Usluge poslednjih decenija predstavljaju segment sa najbržim rastom u svjetskoj trgovini i investicijama, čine blizu 2/3 svjetskog autputa i odavno se ne tretiraju kao periferne aktivnosti koje podržavaju industrijski sektor.

Ovaj rad je usmjeren na analizu marketinga multinacionalnih uslužnih kompanija, sa posebnim akcentom na strategije koje primenjuju prilikom ulaska na nova tržišta.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Menadžment i marketing uslužng sektora Prof. Dr. Marija Todorović
  • Školska godina: 2021
  • Seminarski radovi, Ekonomija
  • Bosna i Hercegovina,  Banja Luka,  Univerzitet za poslovne studije u Banja Luci  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Komentari