Odlomak

Nauka o marketingu zahteva odgovore na brojna pitanja iz oblasti teorije, ali i prakse. Od adekvatnog odgovora na ova pitanja umnogome zavisi i uspešnost marketinga na različitim nivoima privrede i društva. U narednim stranicama, na relativno jednostavan način biće dati odgovori na pitanja u vezi sa marketingom: šta, zašto, kako, gde i kada. Time će se steći osnova za uspešno praćenje i razumevanje problematike marketinga.

Šta?

Šta je, verovatno, prvo novinarsko, ali i naučno pitanje koje se postavlja u običnom, kao i poslovnom životu i u svakoj situaciji u kojoj se pojedinac, organizacija, ili bilo koji sistem nalazi. Šta je marketing je, stoga, logično i prvo pitanje, od čijeg odgovora u mnogome zavise i odgovori na druga brojna pitanja koja proizilaze iz marketinga ili su u vezi sa njim.

O ovom pitanju postoje različiti stavovi. S obzirom na to da za većinu ljudi pojam marketinga ima poslovnu konotaciju, najbolje je da počnemo sa posmatranjem marketinga iz poslovne perspektive. Marketing je usmeren na tržište. Reč marketing značila je – otići u prodavnicu ili na pijacu i kupiti namirnice. Ovo je, svakako, starije shvatanje marketinga.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 248 stranica
  • Marketing -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Novi Sad,  UNIVERZITET PRIVREDNA AKADEMIJA - Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment FIMEK, u Novom Sadu  

Više u Skripte

Komentari