Odlomak

Inovacija je potrebna svakoj kompaniji, od one najmanje pa do onih kojima je inovacija ključna pokretačka snaga razvoja. Veoma malo organizacija može da preživi beskonačno dugo bez inovacija. Inovativna organizacija obrnuto je proporcionalna ekonomiji obima: što veća kompanija, procentualno manje inovativnih rešenja. U malim i srednjim preduzećima stvaraju se nove ideje i traže brza i efikasna ekonomska rešenja. Traženje šansi i rešavanje rizika pripada malim i srednjim preduzećima, koja su i po definiciji fleksibilnija i prilagodljivija od moćnih privrednih sistema. U velikim privrednim subjektima, nedostatak invencije i inovacija zaposlenih, nadomešta se moćnom ekonomskom snagom, ogromnim kapitalom i brojem zaposlenih.

Inovacija može pomoći kompanijama na više načina:
– može se ponuditi roba i usluge za koje potrošač veruje da su bolji od onih koje nudi konkurencija – strategija razlikovanja,
– smanjujući strukturu troškova organizacije – strategija liderstva u troškovima,
– procesi u kompaniji i unutar lanca snabdevanja mogu da budu pouzdaniji i da isporuka bude brža – strategija agilnosti,
– novi načini prodaje proizvoda, brenda ili organizacije – strategija tržišne pozicije,
– može se naći nova formula za formiranje poslovanja – strategija promene.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • MENADŽMENT INOVACIJA U USLUGAMA dr Dejan Gligović
  • Školska godina: 2019
  • Seminarski radovi, Marketing/PR, Menadžment
  • Srbija,  Apatin,  Visoka zdravstvena škola strukovnih studija  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Komentari