Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Marketing/PR
Objavio kubura 11. maj 2022. Prijavi dokument
Ovaj rad će pokazati marketinški plan za Nikeove proizvode; u odnosu na starije ponude izveštaj pokazuje plan o tome kako Nike može ponuditi nove proizvode na tržištu. S obzirom na ovo, izveštaj sadrži sveobuhvatne komponente marketinškog plana, uključujući analizu kompanije (Nikeov trenutni i budući status), analizu situacije ili tržišta i analizu konkurencije; izveštaj prikazuje Nikeove ciljeve i marketinške strategije, odnosno pokazuje da Nike može ponuditi i povećati svoj asortiman proizvoda nudeći druge srodne proizvode kao aerobne proizvode svojim kupcima i u skladu s tim postaviti strategiju cijene zasnovanu na vrednosti, a za nove ponude može povećati svoje druge medije osim reklama, odnosno može se više fokusirati na društvene medije da promoviše svoje nove proizvode i može proširiti svoje poslovanje u drugim zemljama kao što su Kina, Bliski istok itd.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.