Odlomak

Ovaj rad će pokazati marketinški plan za Nikeove proizvode; u odnosu na starije ponude izveštaj pokazuje plan o tome kako Nike može ponuditi nove proizvode na tržištu. S obzirom na ovo, izveštaj sadrži sveobuhvatne komponente marketinškog plana, uključujući analizu kompanije (Nikeov trenutni i budući status), analizu situacije ili tržišta i analizu konkurencije; izveštaj prikazuje Nikeove ciljeve i marketinške strategije, odnosno pokazuje da Nike može ponuditi i povećati svoj asortiman proizvoda nudeći druge srodne proizvode kao aerobne proizvode svojim kupcima i u skladu s tim postaviti strategiju cijene zasnovanu na vrednosti, a za nove ponude može povećati svoje druge medije osim reklama, odnosno može se više fokusirati na društvene medije da promoviše svoje nove proizvode i može proširiti svoje poslovanje u drugim zemljama kao što su Kina, Bliski istok itd.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 22 stranica
  • Strategijski marketing -
  • Školska godina: 2022
  • Seminarski radovi, Marketing/PR
  • Crna Gora,  Podgorica,  UNIVERZITET CRNE GORE - Ekonomski fakultet u Podgorici  

Više u Seminarski radovi

Komentari