Odlomak

U V O D

Internet je novi medij koji izaziva radoznalost mnogih menadžera koji idu u korak s vremenom i savremeno tehnologijom. Internet se pojavio 60-ih godina prošlog veka kao neprofitna, globalna mreža svih mreža koja povezuje naučne,istraživačke i univerzitetske centre.

Bitan momenat u razvoju Interneta je informatički bum, pre svega razvoj PCtehnologije, koji je 80-ih godina omogućio pristup mreži milionima korisnika širomsveta. Poslovni ljudi su vrlo brzo naslutili sav potencijal koji Internet pruža,naročito kao novi distributivni kanal i propagandni medij. Pojava WWW –WorldWide Web-a i multimedije daje dodatni podsticaj interesovanju za Intenet. Brojkomercijalnih domena u 1995. godini beleži rast od 586%, dok se očekivani brojsvih korisnika procenjuje na 100 miliona do 1998. godine.

Među 200 zemalja u svetu koje su prisutne na Internetu, od 1996. godine nalazise i Jugoslavija (Srbija i Crna Gora), a s obzirom na koncept “globalnog sela” i“poslovne šanse malih” koje pruža, neophodno je što pre sagledati načinfunkcionisanja, specifičnosti i potencijale Interneta. Pri tome treba koristitiiskustva i dostignuća drugih, koji su u ovom poslu duže i prilagoditi ih sopstvenimrešenjima.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Skripte

Komentari