Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio andjela41022 31. januar 2023. Prijavi dokument
Termin kajzen (改善, znači „unapređenje“ ili „promenu nabolje“) je reč usvojena iz
japanskog jezika koja se odnosi na filozofiju ili praksu usmerenu ka kontinuiranom poboljšanju i napretku sfera proizvodnje, inženjeringa i poslovanja. Ovaj princip se takođe primenjuje i u medicini, psihijatriji, bankarstvu i drugim državnim i privatnim sektorima. Kaizen je prvi put implementiran u nekoliko japanskih preduzeća tokom oporavka zemlje posle Drugog svetskog rata i od tada se proširio i na poslovanje širom sveta. Ljudi na svim nivoima organizacije mogu da učestvuju u kajzenu, počevši od direktora pa do pripravnika. Kajzen može da se odnosi na pojedinaca, kao i male ili velike grupe. Promene se obično tiču poboljšanja na lokalnom nivou u okviru radne stanice ili često uključuju male grupe koje poboljšavaju radno okruženje i produktivnost. Kajzen na široko ukršta odeljenja u preduzećima, generiše ukupno upravljanje kvalitetom, i oslobađa ljudski rad kroz poboljšavanje produktivnosti korišćenjem mašinskih i računarskih resursa.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.