Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Ivana Mikic 31. januar 2023. Prijavi dokument
U ovom seminarskom radu ću pored definisanja opštih pojamova strategije i strategijskog menadžmenta, predstaviti i opšta načela a takođe i njihov značaj u današnjim uslovima poslovanja. Strategija usmjerava ponašanje preduzeća, obuhvata upravljanje svim vitalnim procesima i funkcijama u preduzeću, koje se sprovode u cilju postizanja dobrih rezultata poslovanja i konkurentnosti.
Strategijski menadžment je menadžment promjena, on uvek teži novim riješenjima i načinima postizanja ciljeva u savremenom promenljivom okruženju. Svaki cilj zahtjeva strategiju da se ostvari. Oni ciljevi za koje nismo u stanju da stvorimo odgovarajuću strategiju nisu realni. Strategija je racionalno reagovanje preduzeća na događaje u okruženju u datoj situaciji. Ona se odnosi na poslovne odluke kojima se reguliše odnos preduzeća sa sredinom. Poslovno područije se definiše u zavisnosti od ponude i tražnje, odnosno kategorije kupaca čije potrebe želimo da zadovoljimo.
Da bi odredili karakteristike strategije treba imati u vidu strategijsku situaciju i strategijsku poziciju. Strategijska situacija je konkurentski međuodnos, gdje dva ili više preduzeća žele da ostvare isti cilj u situaciji kada se pretpostavlja da neće svi biti u stanju da ga ostvare. Strategijska pozicija preduzeća određena je njegovim mestom, obimom poslovne aktivnosti i učešćem na određenom tržištu.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.