Odlomak

Да би одређена просторна целина била привлачна за туристе и да би могла да се означи као туристичка дестинација, у оквиру ње морају да буду развијени атрактивни, комуникативни и рецептивни фактори. Комуникативни фактори односе се на саобраћајну повезаност дестинације са осталим подручјима из којих долазе туристи. Туризам подразумева просторну промену места боравка, тако да је неопходно да постоји обезбеђена могућност да туристи уз коришћење различитих саобраћајних средстава дођу у дестинацију. Без постојања адекватне саобраћајне инфраструктуре, дестаниција остаје неприступачна и нема могућности за развој туризма.

Саобраћај је одувек био важан део наших живота  без ког би комуникација међу људим из удаљених земаља била незамислива, па тако ни реализовање туристичких путовања не би било могуће без превозних средстава која нас у кратком временском периоду и у што комфорнијим условима воде до жељених туристичких дестинација. Помоћу саобраћаја можемо занемарити километре, па данас, од Београда до Лондона можемо стићи за само 3 сата, служећи се услугама које пружају авиони „Air Serbia“ компаније. 

Поред тога, превоз у туризму не подразумева само транспорт туриста до дестинације и унутар ње, већ су многа превозна средства дизајнирана тако да побољшају квалитет целокупне понуде и повећају доживљај туристе током путовања, па путовање одређеним возилом може бити туристичка атракција.

No votes yet.
Please wait…
Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Saobraćaj

Više u Seminarski radovi

Komentari