studenti
Mesto za uspešne studente

Istraživanje uticaja uvođenja promene dizajna pakovanja brenda bananica

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Očigledno je da živimo u svetu gde je ključ uspeha u bilo kojoj poslovnoj aktivnosti detaljno poznavanje i razumevanje ljudskih emocionalnih potreba i želja. Korporacije širom sveta polako prihvataju činjenicu da njihove šanse na tržištu ne zavise toliko od smanjenja troškova proizvodnje i povećanja profita koliko od razvijanja potpuno novih tokova prihoda zasnovanih na novim idejama. I to pre svega izgradnjom jačih veza i odnosa sa njihovim potrošačima, koje karakteriše pre odnos partnerstva nego klasični zakon ponude i potražnje. S obzirom na napred rečeno razvijaju se novi biznis modeli i strategije za povećanje profita razvijanjem nove proizvodne linije na osnovu inovativnih ideja.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.