Odlomak

Efektivna komunikacija je važna za menadžere iz tri osnovna razloga:

  • Komunikacija povezuje menadžerske procese planiranje, organizovanje, vođenje i kontrolisanje.
  • Efektivne komunikacione veštine omogućiće menadžerima da iskoriste mnoge talente koji postoje.
  • Menadžeri provode veliki deo svog vremena komunicirajući
  • Komunikacija povezuje menadžerske procese planiranje, organizovanje, vođenje i kontrolisanje. Menadžeri razvijaju planove kroz komunikaciju s drugima u svojim organizacijama i pripremaju implementaciju planova kroz razgovore s drugim ljudima o tome koji je najbolji način za distribuciju autoriteta i dizajniranje poslova. Menadžerima je poznato da se politike motivisanja, liderstvo i timski rad mogu realizovati razmenom informacija i efikasnom komunikacijom. Za menadžment se može reći da je složena praksa “razgovaranja sa svima” u organizaciji.
No votes yet.
Please wait…
Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ljudski resursi

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Komentari