Agencijski problem
Agencijski problem ili problem principal-agent u korporativnom upravljanju definisan je odnosom između vlasnika kao principala i menadžera kao agenta. Vlasnik delegira upravljačka ovlašćenja na menadžera, a menadžer očekuje naknadu za taj posao.
Postoje suprotstavljeni ciljevi i asimetrija informacija između principala i agenta, i oni predstavljaju poreklo proučavanja teorije agencije.
Asimetrija informacija dovodi do dva problema teorije agencije: nepovoljne selekcije i moralnog hazarda (skrivene akcije).
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Ekonomija
Berze i berzansko poslovanje
- Berze i berzansko poslovanje
- 2 stranica
Akcionarsko društvo
- Bankarstvo
- ALFA UNIVERZITET - Fakultet za ekonomiju i političke nauke · Beograd
- 14 stranica
Karakteristike ortačkog društva
- poslovno pravo
- 11 stranica
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica