Tehnomanija – studija slučaja

TEHNOMANIJA
Studija Slučaja

1. Svrha sistema
Tehnomanija se fokusira da zadovolji potrebe kupaca za tehničkom robom. Ova firma
je lider na srpskom tržistu i lako je dostupna potrošačima jer ima maloprodajne
objekte u svim većim gradovima na teritoriji Republike Srbije, a takođe pruža i
bezbednu online kupovinu. Ono što Tehnomaniju izdvaja od konkurenata je širok
asortiman proizvoda po povoljnim cenama kao i mogućnost isplate na duže
vremenske periode.
2. Dekompozicija
3. Relacije u sistemu
1.
Jednosmerna informaciona relacija izmedju sektora za ecommerce poslovanje i
službe za dizajn. Sektor za ecommerce poslovanje šalje zahteve za izradu novih
digitalnih reklama.
2.
Jednosmerna materijalna relacija izmedju službe za dizajn i sektora za
ecommerce prodaju. Služba za dizajn pravi reklame koje se koriste na online
platformama.
3.
Jednosmerna materijalna relacija izmedju logističkog centra i službe za
upravljanje transportom. Proizvodi se sortiraju u logističkom centru i dostavljaju
službi radi dalje distribucije.
1

Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica