Odlomak

Kroz ovaj rad prikazaćemo proces usmeravanja aktivnosti u kreiranju i realizaciji strategije preduzeća “Pošte Srbije”. 

Objasnićemo metode i tehnike pomoću kojih se ostvaruje efektivnost i efikasnost u realizaciji  ciljeva.

Objasnićemo metode i tehnike koje se najčešće koriste u strateškom menadžmentu a to su: SWOT analiza (utvrđivanje sadašnjih i budućih šansi i pretnji iz okruženja i slabosti preduzeća), Metod scenarija (predviđanje budućnosti), Portfolio matrica (tehnika za utvrđivanje pozicije usluga i delatnosti strateškog poslovanja) i Benčmarking (položaj u branši).

Objasnićemo jasno definisane ciljeve, adekvatne resurse za njihovo dostizanje i traženje i korišćenje šansi koje ne moraju biti vezane za prirodu tekućeg poslovanja preduzeća.

Kroz rad, objasnili smo karakteristične odrednice metoda sa aspektima primene u poštanskom saobraćaju (pošti), kao podrška uspostvaljanja sistema  strateškog menadžmenta.

No votes yet.
Please wait…
Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Komentari