Odlomak

Lobiranje je integralni deo mnogih demokratskih sistema. Cilj lobiranja je da se određeni zakoni, koji utiču na živote pojedinaca ili zajednice donesu, ukinu ili promene.
Obično se smatra da su motivi lobiranja ekonomske prirode. Međutim, motivi lobiranja su,vrlo često, i odbrana društvene vrednosti. Lobiranje se obavlja među različitim poslovnim ljudima, političarima, udruženjima i bavi se različitim odlukama u različitim kulturama. Reč „lobi“ potiče iz engleskog jezika i ima značenje hol, predvorje..

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Odnosi sa javnošću Mirjana Tankosic
  • Školska godina: Mirjana Tankosic
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari