Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 23. januar 2017. Prijavi dokument
Dobar marketing nije slučajan, već je rezultat pažljivog planiranja i realizacije. Primena marketinga stalno se menja i usavršava praktično u svim delatnostima u cilju povećanja šansi za uspeh na tržistu, ali izuzetan marketing retka je pojava i teško ga je postići. Marketing je istovremeno “umetnost” i “nauka” stalna je tenzija između determinisanog dela marketinga i njegove kreativne strane. Finansijski uspeh često zavisi od marketing sposobnosti. Finansije,proizvodnja, računovodstvo i druge poslovne funkcije nemaju smisla ukoliko tražnja za proizvodima i uslugama nije dovoljna za ostvarivanje profita u kompaniji. U tome mora da postoji jasna hijerarhija. Sada su mnoge kompanije uvele poziciju direktora marketinga (Chieff Marketing Offices-COM), zaduženog da marketing približi drugim visokim funkcijama kao što su generalni direktor (Executive Officer-CEO) ili finansijski direktor (Chieff Financial Officer-CFO). Organizacije svih vrsta – od proizvođača robe široke potrošnje, do onih koje se bave zdravstvenim osiguranjem, od neprofitnih organizacija do proizvođača proizvodnih dobara – svoja dostignuća u marketingu ističu u svojim štampanim materijalima i na svojim web sajtovima. Teme niza članaka u poslovnim publikacijama upravo su marketing strategija i taktike. Marketing je međutim intrigantna oblast i bio je Ahilova peta mnogim ranije uspešnim kompanijama. Velike poznate kompanije kao Sears, Levi’s, General Motors, Kodak i Xerox, suočene sa novim kupcima i novim konkurentima, bile su prinuđene da promene svoje modele poslovanja. Čak i vodeći na tržištu,kao sto su Microsoft, Wal-Mart, Intel i Nike priznaju da ne smeju da se opuste. Jack Welsh General Electricov brilijantni CEO, stalno je slao upozorenja kompaniji: “Menjati ili umreti”.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.