Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 04. jul 2016. Prijavi dokument
Odnosi sa javnošcu predstavljaju sistematsku, dugorocnu aktivnost na formiranju i održavanju pozitivnog stava javnosti o nekoj organizaciji ili licnosti. Krace mogu da se odrede i kao delatnosti upravljanja mnjenjem, a po mnogim autorima fokusiraju se na formiranje i održavanje pozitivnog ili poboljšanje lošeg imidža u javnosti.
Izvesno razlikovanje moguce je ako se prihvati da odnosi sa javnošcu nepredstavljaju direktnu promociju konkretne robe ili usluge, vec pre svega promociju marke odnosno firme. Na primer Enciklopedija Britanika primenu marketinških koncepta i tehnika u promociji organizacija kao takvih svrstava u publik relation. Tada bi odnosi sa javnošcu predstavljali vid difuzne propagande koja nema konkretan cilj,vec kao predmet promocije uzima celokupnu organizaciju. Nasuprot tome, politicki marketing bi bio vrsta direktne politicke propagande sa konkretno odredenim ciljem, aktivnost na promociju sasvim odredenog politickog proizvoda ili usluge.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.