Odlomak

Pod marketing miksom se podrazumeva odgovarajuća kombinacija odabranih i primenjenih instrumenata marketinga, pomoću kojih preduzeće ostvaruje svoje poslovne zadatke, a pre svega postizanje maksimalne dobiti. U formulisanju svoje politike, programa, planova i strategije, preduzeće koristi različite instrumente, koji, pojedinačno ili u kombinaciji sa drugim, treba da mu omoguće ostvarenje ciljeva. Najbolja je ona kombinacija marketing miksa koja, uz zadovoljenje potreba kupaca, vodi ostvarenju ciljeva poslovanja preduzeća.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Tržište i marketing poljoprivrednih proizvoda prof.Dragan Orović
  • Školska godina: prof.Dragan Orović
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Prokuplje,  Visoka poljoprivredno – prehrambena škola strukovnih studija u Prokuplju  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari