Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 06. februar 2017. Prijavi dokument
Segmentacija tržišta postala je jedan od osnovnih koncepata u marketingu. Proces segmentacije tržišta omogućava bolje razumevanje potreba i želja potrošača i uočavanje ličnih, situacijskih i bihejviorističkih karakteristika segmenta. Na taj način preduzeća mogu proizvod ili uslugu u potpunosti prilagoditi željama i potrebama određenog tržišnog segmenta, tj. specijalizovati se i usmeriti na određeni tržišni segment. Strategijom ciljnog marketinga nastoji se, dakle, grupisati glavno tržište uz marketinške programe posebno odabrane za svaki segment.Segmentacija je strategija osmišljavanja i primenjivanja različitih marketinških programa kojima se namerava podmirivati istovetne potrebe i želje različitih segmenata potrošača.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.