studenti
Mesto za uspešne studente

Strategije tržišnih lidera

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Ukoliko dominantno preduzeće ne uživa zakonske povlastice, život mu baš i nije lagan. Ono mora biti neprestano na oprezu. Druga preduzeća prkose njegovoj snazi ili nastoje iskoristiti njegove slabosti. Tržišni bi lider mogao lako skrenuti s pravoga puta i ubrzo se naćina drugom ili trećem mjestu. Može se, na primjer, pojaviti neka inovacija proizvoda i naškoditi lideru. Lider bi morao oprezno trošiti u očekivanju teških dana, dok izazivač troši. Dominantna bi preduzeća mogla izgledati staromodnom u odnosuprema novim i energičnijim suparnicima. Troškovi bi dominantnih preduzeća mogli prekomjerno rasti i naškoditi njenim profitima .

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.