Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio karla123 25. maj 2012. Prijavi dokument
Elektronsko upravljanje odnosima s kupcima
Informatička i softverska podrška – informacione tehnologije i softveri su alati za uspešno sprovođenje CRM strategije. Informacione tehnologije – sredstvo za postizanje jednostavne komunikacije ili izvor podataka o klijentima, a na temelju toga se postiže adekvatno zadovoljenje njihovih potreba.
Vrste (elementi) CRM:
Tri CRM ekosistema koje opisuje Meta Group: operacionalni, analitički i kolaborativni. Web zasnovane aplikacije i wirless aplikacije se dalje klasifikuju na: eCRM i wireless CRM. McKenzie govori da je CRM kombinacija strategije i informacionog sistema sa ciljno fokusiranom pažnjom na kupca, sa ciljem da obezbede bolju uslugu. Holistički pogled na kupca mora da obuhvati informacije različitih kupaca. Interakcija obuhvata prodaju, marketing, call centre, servise kupaca, web, distributivne kanale i partnere. Integracija duž lanca vrednosti obezbeđuje bolje servise kupcima i integraciju poslovnih procesa uz usmerenost na kupca i povratak na lanac vrednosti. Disparatne funkcionalnosti i procesi u organizaciji mogu biti prouzrokovani ograničenjima od strane sistema.
Sistemi obuhvataju podršku različitih funkcija organizacije kao što su:
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio gujder 22. decembar 2024.
Objavio makii005 14. januar 2025.
Objavio makii005 14. januar 2025.
Objavio juliarmin 14. januar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.