Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio karla123 25. maj 2012. Prijavi dokument
Elektronsko upravljanje odnosima s kupcima
Informatička i softverska podrška – informacione tehnologije i softveri su alati za uspešno sprovođenje CRM strategije. Informacione tehnologije – sredstvo za postizanje jednostavne komunikacije ili izvor podataka o klijentima, a na temelju toga se postiže adekvatno zadovoljenje njihovih potreba.
Vrste (elementi) CRM:
Tri CRM ekosistema koje opisuje Meta Group: operacionalni, analitički i kolaborativni. Web zasnovane aplikacije i wirless aplikacije se dalje klasifikuju na: eCRM i wireless CRM. McKenzie govori da je CRM kombinacija strategije i informacionog sistema sa ciljno fokusiranom pažnjom na kupca, sa ciljem da obezbede bolju uslugu. Holistički pogled na kupca mora da obuhvati informacije različitih kupaca. Interakcija obuhvata prodaju, marketing, call centre, servise kupaca, web, distributivne kanale i partnere. Integracija duž lanca vrednosti obezbeđuje bolje servise kupcima i integraciju poslovnih procesa uz usmerenost na kupca i povratak na lanac vrednosti. Disparatne funkcionalnosti i procesi u organizaciji mogu biti prouzrokovani ograničenjima od strane sistema.
Sistemi obuhvataju podršku različitih funkcija organizacije kao što su:
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.