Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
9 stranica
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 10. april 2018. Prijavi dokument
Osnovna misija jeste ponuditi „najbolju kupovinu“ i osećaj posedovanja kao i ostvarivanja profita. U skladu sa ovom pretpostavkom sve je podređeno zadovoljstvu kupaca. Mazda je širom Evrope izgradila reputaciju pouzdanosti, usluge i zadovoljsto kupaca, potpomognuta mrežom od 28 nacionalnih kompanija za marketing i prodaju u 38 zemalja i ukupno 2000 prodajnih mesta.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.