Proces menadžmenta informacijama
Електронска трговина и глобална утакмица су довели до тога да компаније мисле стратешки о својим пословним процесима, и управљању својих односа са купцима и добављачима. Да би преживеле, морају наћи начин пружања веће вредности и боље услуге купцима по нижој цени. Решење лежи у побољшању пословних процеса за интеракцију са купцима и за производњу и испоруку производа или услуга. Уместо да се третирају као извор прихода, купци се сада посматрају као дугорочна имовина, која ће бити одгајана кроз менаџмент односа са купцима (CRM)
CRM је термин информатичке индустрије који означава методологије, софтвер и обично и интернет перформансе, које помажу предузећу да на организован начин управља односима са својим клијентима.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica
Više u Seminarski radovi
Cena kao instrument marketing miksa
- Marketing
- Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću · Leposavić
- 13 stranica
Rešenje i zaključak u upravnom postupku
- Administrativno i kancelarijsko poslovanje
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 10 stranica
Zlostavljanje i zanemarivanje dece i rad sa zlostavljanom decom
- Psihologija
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 19 stranica