Odlomak

Електронска трговина и глобална утакмица су довели до тога да компаније мисле стратешки о својим пословним процесима, и управљању својих односа са купцима и добављачима. Да би преживеле, морају наћи начин пружања веће вредности и боље услуге купцима по нижој цени. Решење лежи у побољшању пословних процеса за интеракцију са купцима и за производњу и испоруку производа или услуга. Уместо да се третирају као извор прихода, купци се сада посматрају као дугорочна имовина, која ће бити одгајана кроз менаџмент односа са купцима (CRM)

CRM је термин информатичке индустрије који означава методологије, софтвер и обично и интернет перформансе, које помажу предузећу да на организован начин управља односима са својим клијентима.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Komentari