Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 26. novembar 2018. Prijavi dokument
Preduzeća danas stavljaju sve veći akcenat na potrošača, odnosno na aktivnosti koje će omogućiti njegovu satisfakciju. Svaki potrošač je ekstremno vredan, pa tako preduzeće za njega mora da se bori svim sredstvima koje mu stoje na raspolaganju. Preduzeće mora da se diferencira u odnosu na konkurenciju kvalitetom svoje ponude, kvalitetom svog odnosa sa potrošačima, ali i
kvalitetom svog servisa. U savremenim ekonomskim uslovima značaj servisa potrošača kao
sredstva konkurentskog diferenciranja i prepoznatljivosti preduzeća u nacionalnim privredama ali isto tako i u međunarodnim privrednim tokovima neprekidno raste. Osnovana težnja svakog
logističkog sistema je da što preciznije definiše i utvrdi zahteve korisnika i da na bazi tih zahteva
formira ponudu logističkih usluga.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.