Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kiibaax 09. novembar 2013. Prijavi dokument
MARKETING STRATEGIJA U DISTRIBUCIJI
Sama distribucija predstavlja tokove proizvoda od proizvođača ka potrošačima, kojima su I namenjeni. Distribucija proizvoda deli se na:
Fizička distribucija obuhvata aktivnosti na pokretanju I transportovanju proizvoda od proizvođača ka potrošačima, kao I skladištenje I formiranje zaliha. U literaturi se f izička distribucija proizvoda naziva još I marketing logistikom. Cilj I zadatak fizičke distribucije je da prodaji stvori objektivne uslove, kako bi ona izašla u susret potrošačima u pogledu:
Fizičku distribuciju prate razni troškovi, a naročito:
Upravljanje fizičkom distribucijom proizvoda sastoji se od donošenja niza odluka, koje definišu fizičku distribuciju u pogledu:
Ya efikasnu fizičku distribuciju, odnosno optimalno snabdevanjepotrošača uz minimalne troškove, upravljanje distribucijom acenat treba da stavi na:
Za transportovanje proizvoda važna su 4 aspekta:
Transportni putevi su prvi aspekt transportovanja proizvoda I zavise od više faktora kao što su:
Transportna sredstva su prilagođena načinima transportovanja, koji mogu biti:
U transportovanju proizvoda koriste se transportna sredstva koja su:
Da bi se kvantifikovala efikasnost teba koristiti sledeće kriterijume za ocenu efikasnosti načina transportovanja:
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.