Strategijski menadžment
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio kiibaax 09. novembar 2013. Prijavi dokument
MARKETING STRATEGIJA U DISTRIBUCIJI
Sama distribucija predstavlja tokove proizvoda od proizvođača ka potrošačima, kojima su I namenjeni. Distribucija proizvoda deli se na:
Fizička distribucija obuhvata aktivnosti na pokretanju I transportovanju proizvoda od proizvođača ka potrošačima, kao I skladištenje I formiranje zaliha. U literaturi se f izička distribucija proizvoda naziva još I marketing logistikom. Cilj I zadatak fizičke distribucije je da prodaji stvori objektivne uslove, kako bi ona izašla u susret potrošačima u pogledu:
Fizičku distribuciju prate razni troškovi, a naročito:
Upravljanje fizičkom distribucijom proizvoda sastoji se od donošenja niza odluka, koje definišu fizičku distribuciju u pogledu:
Ya efikasnu fizičku distribuciju, odnosno optimalno snabdevanjepotrošača uz minimalne troškove, upravljanje distribucijom acenat treba da stavi na:
Za transportovanje proizvoda važna su 4 aspekta:
Transportni putevi su prvi aspekt transportovanja proizvoda I zavise od više faktora kao što su:
Transportna sredstva su prilagođena načinima transportovanja, koji mogu biti:
U transportovanju proizvoda koriste se transportna sredstva koja su:
Da bi se kvantifikovala efikasnost teba koristiti sledeće kriterijume za ocenu efikasnosti načina transportovanja:
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio Kozicko555 13. mart 2024.
Objavio jovana91 13. mart 2024.
Objavio AleksaJocicc 13. mart 2024.
Objavio mija.03 13. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.