Bankarski plasmani
Objavio dejana1995 27. jun 2022.
Objavio kiibaax 09. novembar 2013. Prijavi dokument
MARKETING STRATEGIJA U DISTRIBUCIJI
Sama distribucija predstavlja tokove proizvoda od proizvođača ka potrošačima, kojima su I namenjeni. Distribucija proizvoda deli se na:
Fizička distribucija obuhvata aktivnosti na pokretanju I transportovanju proizvoda od proizvođača ka potrošačima, kao I skladištenje I formiranje zaliha. U literaturi se f izička distribucija proizvoda naziva još I marketing logistikom. Cilj I zadatak fizičke distribucije je da prodaji stvori objektivne uslove, kako bi ona izašla u susret potrošačima u pogledu:
Fizičku distribuciju prate razni troškovi, a naročito:
Upravljanje fizičkom distribucijom proizvoda sastoji se od donošenja niza odluka, koje definišu fizičku distribuciju u pogledu:
Ya efikasnu fizičku distribuciju, odnosno optimalno snabdevanjepotrošača uz minimalne troškove, upravljanje distribucijom acenat treba da stavi na:
Za transportovanje proizvoda važna su 4 aspekta:
Transportni putevi su prvi aspekt transportovanja proizvoda I zavise od više faktora kao što su:
Transportna sredstva su prilagođena načinima transportovanja, koji mogu biti:
U transportovanju proizvoda koriste se transportna sredstva koja su:
Da bi se kvantifikovala efikasnost teba koristiti sledeće kriterijume za ocenu efikasnosti načina transportovanja:
Objavio dejana1995 27. jun 2022.
Objavio Marko Todic 22. jun 2022.
Objavio Marko Todic 22. jun 2022.
Objavio seminaristkinja 29. jun 2022.
Objavio anagajicc 29. jun 2022.
Objavio dejana1995 27. jun 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.