Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 06. januar 2020. Prijavi dokument
Zadovoljstvo potrošača je vrla bitna stvar za zadržavanje postojećih i privlačenje novih potrošača. Kupac čije potrebe tokom kupovine nisu ispunjene je manje zadovoljan i pretpostavlja se da će to njegovo nezadovoljstvo uticati na buduće odluke o tome gde, šta i kako će kupovati.
Svako od nas svakodnevno kupuje i koristimo proizvode i usluge raznih institucija, zaradu koju ostvarimo trošimo na hranu, plaćamo račune koristimo razne usluge. Razmišljamo šta i gde treba kupiti i po kojoj ceni, koji izbor je za nas najbolji. Svako dan dolazi se do dileme da li da kupujemo jeftiniji ili kvalitetniji a skuplji proizvod ili uslugu.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.