Odlomak

 

Zadovoljstvo potrošača je vrla bitna stvar za zadržavanje postojećih i privlačenje novih potrošača. Kupac čije potrebe tokom kupovine nisu ispunjene je manje zadovoljan i pretpostavlja se da će to njegovo nezadovoljstvo uticati na buduće odluke o tome gde, šta i kako će kupovati.
Svako od nas svakodnevno kupuje i koristimo proizvode i usluge raznih institucija, zaradu koju ostvarimo trošimo na hranu, plaćamo račune koristimo razne usluge. Razmišljamo šta i gde treba kupiti i po kojoj ceni, koji izbor je za nas najbolji. Svako dan dolazi se do dileme da li da kupujemo jeftiniji ili kvalitetniji a skuplji proizvod ili uslugu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 10 stranica
  • Strategijski marketing i menadžment usluga dr. Goran Dašić
  • Školska godina: dr. Goran Dašić
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija   VISOKA ŠKOLA MODERNOG BIZNISA BEOGRAD

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari