Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 08. april 2019. Prijavi dokument
U sklopu sredstava i mera poslovne i turističke politike propaganda je značajan instrument. Problematika turističke propagande je vrlo obimna i složena, tj. propagandu kao takvu treba posebno i svestrano izučavati. Polazeći od mesta turističke propagande u ovom radu i činjenice da se u okviru velikog broja posebnih radova izučavaju opšti principi politike privredne propagande, u ovom radu ćemo obraditi samo neke od značajnih specifičnosti turističke propagande.
Donošenje odluke o izboru konkretne turističke destinacije je dug proces u kojem propaganda ima poseban udeo. Propaganda je posebno značajna kada se ima u vidu strategijska uloga komunikacionog miksa i njegovog osnovnog cilja u razvijanju dovoljnog interesa, pozitivnih stavova, imidža, pozicioniranja proizvoda, pozitivnih osećanja i znanja o atributima proizvoda.
Njena delotvornost povezana je sa ostvarivanjem odgovarajućih ciljeva koji unapred moraju biti definisani. Akcije moraju biti smišljene na bazi tih ciljeva, a sredstva i metode koje koriste prilagođeni specifičnim zahtevima nosilaca poslovne i turističke politike.
Gotovo sve zemlje ulažu velika materijalna sredstva u propagandu turizma, jer turizam uz kulturnu i socijalnu misiju predstavlja značajan ekonomski faktor privredne delatnosti.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.