Odlomak

UVOD

Voditi hotel je kao voditi i bilo koje drugo preduzeće. Najosjetljivi dio hotela kao preduzeća su upravo radnici – vjerovatno u ovoj branši najviše do izražaja dolaze kako uslužne, tako i komunikativne sposobnosti ljudi.
Upravo osoblje hotela, ono koje dolazi u direktan dodir sa gostima, ali i ono čiji rad neposredno utiče na kvalitet usluge (tehnička služba ili kuhinja) ostaje u pamćenju gostiju više nego, recimo, izgled zgrade hotela. Naravno, zato je vrlo važno imati pravo osoblje.
Ovaj rad počinje od pretpostavke da se ne radi o bilo kakvom hotelu, nego o hotelu veće kategorije, takvi hoteli iziskuju više radnika, a što opet bitno utiče na sadržaj ovog rada.

 

 
ORGANIZACIONA STRUKTURA HOTELA

Savremena organizacija rada u hotelijerstvu ima zadatak da na što efikasniji način iskoristi dostupne resurse. Osnovni resurs u ovom slučaju su ljudi, odnosno zaposleni koji pružaju usluge u domenu ove djelatnosti.
Organizacionu strukturu hotela obično čine:

•    Sektor smještaja
•    Služba tehničkog održavanja
•    Sektor ishrane i pića
•    Sektor sporta i animacije
•    Služba obezbjeđenja
•    Služba prodaje i marketinga
•    Služba administrativnih poslova
•    Kadrovska služba

Menadžment struktura:
Hotelom upravlja direktor preduzeća (po mogućnosti 6. Stepen obrazovanja i više, sa iskustvom u oblasti turizma i ugostiteljstva). Direktor sa svojim zamjenikom i ostalim vlasnicima hotela sprovodi upravljačku politiku i odredjuje ciljeve preduzeća.
Svakodnevno direktor organizuje kolegije  na kojima sa menadžerima svih službi hotela raspravlja o tekućim problemima i mogućnostima njihovog rješavanja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari