Odlomak

Brend igra ključnu ulogu u širenju firme na internacionalnom nivou. Skladna građa međunarodnog brenda je osnovna komponenta generalne međunarodne marketinške strategije firme, jer obezbjeđuje strukturu potrebnu za snažan nastup na drugim tržištima.

Globalizacijom tržišta i povećanjem konkurencije na opštem nivou, kompanije konstantno teže povećanju geografskog polja svog djelovanja, uspostavljanjem ili kupovinom firmi u stranim zemljama, ili stupanjem u međunacionalne saveze. Istovremeno, razvojem globalnih i regionalnih medija, razvojem međunarodne maloprodaje, te pomjeranjima ljudi, dobara i organizacija preko međunarodnih granica, tržišta postaju sve integrisanija. Rezultat toga je potreba firmi da sve više pažnje posvećuju koordinaciji i integraciji svoje marketinške strategije na međunarodnom tržištu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari