Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 23. mart 2018. Prijavi dokument
Jedan od glavnih ciljeva preduzeća u turizmu jeste stvaranje lojalnosti potrošača prema brendu, koje bi rezultiralo partnerskim odnosom, ponovljenim kupovinama i pozitivnim preporukama. Činjenica je da lojalni potrošači predstavljaju stabilan izvor tražnje i dovode do kontinuelnog ostvarenja dobiti. U radu se razmatra jedan od aspekata korišćenja web portala kao sredstva komunikacije između preduzeća u turizmu i potencijalnih i postojećih potrošača, uz posebnu pažnju koja se posvećuje marketing komunikaciji sa lojalnim potrošačima, odnosno članovima Programa lojalnosti preduzeća.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.