Strategijski menadžment
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 28. jul 2016. Prijavi dokument
Marketing se posmatra kao niz aktivnoisti koje preduzeće preduzima radi postizanja što boljih rezultata na tržištu-prodaja, profit, tržišno učešće, učvršćivanje pozicije na tržištu, osvajanje novih tržišta. Ostvarenje navedenih ciljeva bazira se na obavljenom istraživanju i proučavanju okruženja i tržišta, razvoju proizvoda i usluga, izradi programa marketinga, određivanju cena, prodaji i distribuciji, promociji i komunikaciji, obezbeđenju postprodajnih usluga, itd. Iz ovog proizilazi da se aktivnosti marketinga baziraju na analizi domaćeg i međunarodnog okruženja sa posebnim osvrtom na društveno-političke, ekonomske, tehnološke, demografske, sociokulturne i institucione faktore, uključujući planiranje marketinga, razvijanje marketing strategije i taktike i marketing kontrolu i reviziju.
Sa aspekta marketinga, rezultati se mogu očekivati samo ako se u centar pažnje stave potrebe tržišta, kako nacionalnog tako i međunarodnog, kao i način njihovog efikasnog zadovoljenja. Zadovoljenje potreba treba ostvariti uz adekvatnu prodaju, tržišno učešće i profit preduzeća, a u skladu sa misijom i ciljevima na konkretnom tržištu. Ovakvo shvatanje i razvijanje marketing koncepta u preduzeću najčešće se vezuje za rešavanje problema tržišta i potrošača na domaćem, odnosno međunarodnom tržištu.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio Kozicko555 13. mart 2024.
Objavio jovana91 13. mart 2024.
Objavio AleksaJocicc 13. mart 2024.
Objavio mija.03 13. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio AleksaJocicc 13. mart 2024.
Objavio mija.03 13. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.