Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 22. mart 2017. Prijavi dokument
Menadžment događaja je savremeni pristup planiranju, organizovanju, upravljanju i kontroli organizacije koja realizuje određenu ideju kroz ponudu adekvatnog događaja. Menadžment događaja se u poslovnoj praksi ispoljava kao kontinuelni proces prilagođavanja internih karakteristika organizacije promenama i zahtevima u eksternom okruženju realizacije određenog događaja.
Praksa pokazuje da događaji koji se relativno jednostavno organizuju, postavljaju i realizuju ne zahtevaju primenu teorije i principa menadžmenta. Složeniji događaji nalažu primenu većeg broja aktivnosti i funkcija menadžmenta, od kojih se po značaju izdvajaju: planiranje, organizovanje, upravljanje ljudskim resursima, liderstvo, koordinacija, vrednovanje i kontrolisanje. Podrazumeva se da je za uspešno izvršenje događaja neophodno obezbediti finansijska sredstva, a ukupne menadžment aktivnosti podržati odgovarajućim marketing programima.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.