Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 31. maj 2016. Prijavi dokument
Profitabilnost, očuvanje i rast tržišnog učešća, troškovna efikasnost, inovativnost, društvena odgovornost samo su neki od ciljeva kojima teži sve veći broj preduzeća u tržišnim ekonomijama. Međutim, dinamika modernog doba, intenzitete konkurencije i sve veći i raznovrsniji zahtevi potrošača omogućavaju opstanak i uspeh samo najuspešnijima. To je osnovni razlog što danas, više nego ikad ranije, briga za potrošače, kao suština marketinga, postaje dominantna orijentacija sve većeg broja organizacija. Segmentacija predstavlja polaznu osnovu u identifikovanju i satisfakciji potreba i zahteva potrošača i ima brojne korisne implikacije na poslovanje, odakle proizilazi rastuće interesovanje za ovaj proces. U velikom broju, osnova za segmentiranje tržišta danas istaknuto mesto pripada psihografskoj segmentaciji zahvaljujući obilju korisnih informacija i značajnim prednostima koje nudi, kao i uspešnom verifikovanju istih u praksi.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.