E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Informacione tehnologije
Objavio dejan614 27. maj 2022. Prijavi dokument
U 2016. godini, novi oblik tehnologije, kršten kao platforma za podatke o korisnicima, počeo je da privlači mnogo pažnje u svetu marketinga zbog svoje sposobnosti da poveže različite izvore podataka, kao što su CRM, e-pošta, automatizacija marketinga i eCommerce platforme, i da se oduži problemima sa silosima podataka. U suštini, Platforma za podatke o kupcima (CDP) će centralizovati sve podatke o korisnicima, ujediniti te podatke u prikaz jednog klijenta, a zatim vam omogućiti da ih gurnete na bilo koju potrebnu alatku za izvršavanje ili analizu.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.