E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Informacione tehnologije
Objavio pedica 06. jun 2022. Prijavi dokument
Uvod
U vreme globalizacije, internacionalizacije, pojačane konkurencije i razvoja tehnike i tehnologije, u svetu u kome se brzo živi, komunikacija između pojedinaca je svedena na kratke poruke. Internet kao i društvene mreže koje povezuju ljude širom sveta, promenile su način na koji ljudi međusobno komuniciraju. Dobar deo kako privatnih tako i poslovnih razgovora odvija se na internetu, mesto gde se informacija brzo širi.
Zahvaljući razvoju komukacione i informacione tehnologije došlo je do razvoja postojećih ali i razvoja novih poslovnih i društvenih komunikacija koje predstavljaju osnov modernog tržišnog poslovanja. Dvosmerna komunikacija umesto jednosmerne u borbi kompanije za lojalne potrošače je težnja da onog momenta kada saopšti nešto potrošaču od njega dobije povratne informacije.
Prednost društvenih medija je da za veoma kratko vreme sadržaj može videti veliki broj ljudi.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.